یخچال فریزر سامسونگ روشن نشدن و تعمیر در کرج
نوشته شده توسط : lg

یخچال فریزر سامسونگ روشن نشدن و تعمیر در کرج

دلایل روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ

۱ . برق نداشتن پریز یخچال سامسونگ، دوشاخه یا سیم رابط عیب دارد.

بعد از کنترل برق پریز دو شاخه و سیم رابط را به این شکل آزمایش می کنیم . به وسیله یک سیم دو قطب دو شاخه را به یکدیگر مرتبط ساخته ودر صورتی که ورودی کابل را از مدار یخچال فریزر سامسونگ باز نموده ایم ،آوامتر را به آن ها وصل می کنیم در حالت عدم انحراف عقربه ،سیم رابط و دو شاخه را که عموما به حالت یک پارچه ساخته می شود تعویض می نماییم.

۲ . ترموستات عیب دارد.

 با چک مدار الکتریکی یخچال فریزر سامسونگ به این نتیجه خواهید رسید که اگر کلید ترموستات از کار افتاده باشد و فاز ورودی را به موتور ، راهنمایی نکند کمپرسور توانایی به حرکت نخواهد بود . ورودی و خروجی ترموستات را به آهستگی از آن سوا سازید و با اتصال رابط های اهم متر به آن ولوم را به چپ و راست بچرخانید تا صدای قطع و وصل کلید درون ترموستات شنیده شود . اگر با وصل کلید عقربه بطرف صفر منحرف و با قطع کلید عقربه بطرف بی نهایت باز گردد عیب از ترموستات نیست . در غیر این حالت ترموستات را از بدنه یخچال فریزر سامسونگ خارج نموده و قاب آن را باز کنید و به آهستگی تلاش کنید ایراد کلید درون آن را رفع کنید. اگر ترموستات تعمیر نمی شود آن را عوض کنید تا یخچال سامسونگ آغاز به کار کند.

یخچال سامسونگ

دلیل یکسره کار کردن یخچال فریزر چیست ؟

در مواردی که لازم است ترموستات از یخچال فریزر سامسونگ خارج شود و یا اگر مجبورید در همان وضعیت بر روی آن تست را انجام دهید، باید در نظر داشته باشید که اعمال فشار نامناسب برروی ترموستات امکان دارد به لوله مویی و یا لوله بلو آسیب رساند، ودر نتیجه گاز درون ترموستات تخلیه شود..

۳ . اورلود معیوب است.

در صورت از کار افتادن اورلود کمپرسور روشن نخواهد شد چونکه معمولا جایگاه اورلود سر راه نول مشترک کمپرسور است و اگر پلاتین های درونش در حالت عادی وصل نباشند به موتور الکتریکی کمپرسور ولتاژ نمی رسد اتصال پلاتین های اورلود را به وسیله اهم متر در حالی که دوشاخه از پریز جدا شده ،مورد چک قراردهید..

۴ .  سیم های رابط از مجموعه سیم بندی مدار قطع شده اند.

 اگر سیم های اصلی مثل فاز و یا نول مدار پاره شده ،و یا از اتصالات قطعاتی مثل ترموستات ، اولود یا موتور سوا شوند عیب مربوطه بوجود می آید. سیم بندی را دقیقا چک کنید ودر صورت دیدن قطعی و یا پارگی در سیمی، اتصال را دوباره بر قرار کنید تا مشکل رفع شود.




:: برچسب‌ها: برد یخچال فریزر سامسونگ , یخچال ساید بای ساید سامسونگ , موتور یخچال سامسونگ قیمت , فن موتور یخچال سامسونگ , فن داخل یخچال سامسونگ , خرابی فن یخچال سامسونگ , تعویض هیتر یخچال سامسونگ , تعویض چراغ یخچال سامسونگ , تعویض بوگیر یخچال سامسونگ , تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ , تعویض المنت یخچال فریزر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: